Reklamace - LIVOUK.CZ - Umělé květiny, dekorace a dárkové zboží

Reklamační řád

Zákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.

Jak postupovat při reklamaci

  1. Reklamuje ten, kdo zboží objednal. V odeslané reklamaci nám sdělte své telefonní číslo nebo e-mail pro rychlé spojení v případě nějaké nesrovnalosti.
  2. Zboží zašlete s vyplněným formulářem nebo s průvodním dopisem, včetně přesného popisu závady. Označte požadovaný způsob vyřízení reklamace (výměna zboží, vrácení peněz).
  3. Chcete-li vyměnit poškozené zboží ze sady (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je pouze jedna jeho část.
  4. Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Již používané zboží nebo část sady vhodně zabalte.
  5. Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Adresa pro zaslání reklamace:

Livo, spol. s r.o.
V Aleji 33
466 01 Jablonec nad Nisou

Kontakty:

  • Zákaznické a reklamační oddělení:483368 854
  • e-mail:livouk@livo.cz
  • dotazy:livouk@livo.cz

 

Vyřízení reklamace

Reklamace vyřizujeme v nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky. U zboží reklamovaného na prodejnách začíná běžet lhůta dnem předání zboží k reklamaci.

V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží vám zásilku zašleme na naše náklady. Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou.

 

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

Je potřeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží už při přebírání zásilky od přepravce.
Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

V případě, že je zboží poškozeno, i když byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.

  • Česká pošta:oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • GEIS PARCEL CZ s.r.o.:kontaktuje zákaznické centrum (+420) 951277 777 po-pá 8-17 hod.

V případě dotazů neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum na telefonním čísle 483 368 854.